Subscribe to my full feed.

25 Haziran 2013 Salı

KATY PERRY KURABİYELER

Evet yine çok uzun zamandır bir sessizliğe gömüldüm.Ne yeni bir post ekleyebiliyorum nede blog arkadaşlarımı gezip yorum yazabiliyorum.Ben blog arkadaşlarımı ziyaret ederken okumadan ellerine sağlık yazma taraftarı değilim.Hazırlanan postlar kolay hazırlanmıyor her hazırlayana zaman ve emek harcıyor.Haliyle blogları gezip adam akıllı yorum yazmak uzun zaman alıyor.Bu aralar çok koşturmalar içinde olduğum  için dakikalar bile çok kıymetli..

Okulların kapanması ,düğünlerin artması,doğumgünlerinin artarda kutlanıyor olması işleri yoğunlaştırıyor tabi..Asla şikayetçi değilim.Ama çok arkadaşlar kazandığım, çok değerler kaydettiğim,kendimi adımı bir nebze duyurduğum,çok değerli arkadaşlar edindiğim Blogumdan biraz uzak kaldığım için üzgünüm sadece..

Çok güzel pastalar,kurabiyeler yapmanın dışında farklı bir etkinliğede katıldım .Arel üniversitesinde şeker hamuru kurabiye dersi verdim..Çok çok heycanlı çok değişik bir gündü benim için.Bu arada kendi evimin mutfağımda daha öncede bir kaç kez yine buradan duyurduğum pasta ve kurabiye kursumu gerçekleştirdim.Tabi bu çok güzel haberleri böyle üsten anlatmakla geçmeyeceğim.en kısa zamanda hepsini keyifli postlar halinde sizlerle paylaşacağım..

Bu arada yine farklı bir organizasyon yaparak kızıma temalı bir doğum günü organizasyonu hazırladım..İşte şimdi sizlerle paylaşacağım kurabiyeler o güne bir fikir vermek amaçlı ...

Temamız kızımın çok sevdiği Katty Perry ....
rengimiz yeşil ve mordu...
Çok güzel bir gündü en kısa zamanda sizlerle mutlulukla paylaşacağım...
Şimdilik sevgiyle kalın.....











2 yorum:

Emel Sevren Pınar dedi ki...

evet evet, geçiştirme, daha daha detay:) çok tebrikler. Ders vermeler, kursiyerler:) aştın diyorum ben sana. Ellerine sağlık, yine harikalar yaratmışsın. Kolay gelsin işlerinde.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Harika olmuş, ellerinize sağlık...