Subscribe to my full feed.

19 Şubat 2008 Salı

KAR TATLISI::)


























İstanbul 'da özlenen,kapıda bacada beklediğimiz kar nihayet geldi.Hem de öyle bir geldi ki kapıdan çıkamaz olduk.Şikayetçimiyiz hayır.3 sene sonra kara kavuşan aslında çocuklar oldu.Hatta bazıları yeni gördü.Benim kızımda öyle bir hevesliydi ki ve öyle sevinçliydi ki anlatamam.Kar da oynamaya doyamadı.Biz bile doyamadık :)

İşte şimdi size vereceğim bu tarif karda oynamaya doyamayan,dışardan içeriye gelince şöyle canınız acaip bir tatlı isteyince dolabınızdaki harika tat olacak.Çocuklar çok sevdiler bu tadı (tarifi aldığım HATUNcuğum tekrar teşekkür ederim).






Tarifimize gelince




  • 5 bardak su

  • 1 bardak pekmez
  • 1 bardak şeker

  • 1 bardak un
  • Kaynayana kadar karıştırın kaynadıktan sonra içine bir tatlı kaşığı tarçın ilave ederek ıslattığınız kabın içine döküp ,biraz dışarda soğutup sonra buzdolabına koyun.Üstünü biraz tarçın ve cevizle süsleyin.Afiyet olsun.......

24 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
tatlın harika ellerine sağlık.çok da pratikmiş.kızın bir tatlı aslında tekrar niye tatlı yedinizki onu yeseydin:):):)allah bağışlasın canım

Aynur dedi ki...

Keske bizde oynayabilsek karda :) bizde hala tik yok :)

eline saglik nefis bi tad

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

EZGi :)) dedi ki...

canım tatlı harika görünüyor.ellerine saglık.ayrıca mahsallah kızın çok şeker.allah bağışlasın.kocaman sevgiler

NiNo dedi ki...

ay harika yaaaaaaaa bnende kar gormek istiyemmmmmmmmmmmm

Ferah Gülşen dedi ki...

Ne kadar pratik ama bir o kadar da lezzetli görünüyor. Eline sağlık. Karda iyi gitmiştir gerçekten.

Beyza dedi ki...

tam kar tatlisi olmus bu. tam bir enerji bombasi :) eminim tadi da cok güzeldir. ellerine saglik canim...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

ayyy bende sizinle kar topu oynamak istiyorum ama....
yavrunun yanaklarindan öperim allah bagislasin canim
tatlinda cok lezetli gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com

Hülya dedi ki...

Soğuk günlere yaraşır enerji dolu,besleyici bir tatlı olmuş.Ellerine sağlık...

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Handecim Şekerim ,
tam kışlık bir tatlı olmuş pekmezli pekmezli bol enerjili bu tatlıyı yiyip karlara atmışsınız kendinizi pek kıskandım ben şimdi :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Resim cok seker, cok tatli cikmissiniz.
Kar ile de kolay gelsin diyorum Hande'cigim, biliirm ben de ise gidemzdim yollar kapanirdi da istanbul'da.
Sevgilerimi gondeiyorum, ayrica ellerine de saglik.

Adsız dedi ki...

Sahane olmus,ellerinize saglik.Sevgiler.

Tijen dedi ki...

Hakikaten her yerde kar var!

yaban mersini dedi ki...

eh bu sogukta bu tatlı harika olur tabi enerji verir..ne güzel oynamıssınz karda,ben çıkamadım hiç..slmlar.

Nilgün dedi ki...

Eline saglik canim.
Görüntülerle avundum desem burda hala Kar beklemekteyiz..

SEVGILER

Damak Tadı dedi ki...

Hande'ciğim çok nefis bir tatlı olmuş canım,ellerine sağlık..Kar'dan sonra kahve ile çok iyi gitmiştir..))Afiyetler olsun sizlere Hande'ciğim..


Sevgilerle

Gönül dedi ki...

kar tatlın ve manzaran süper canım ...ellerine sağlık...kızınla engüzel günler yıllar ve ömür senin olsun..sevgilerimle öpüyorum

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ay sorma hayatım bizde oğluşla çok güzel eylendik.:)
fotolarınıza bayıldım ana kıs ne güsel çıkmışsınız:)
ve tatlı çok pratik ,değişik helva desem değil pelte desem değil..denemek lazım tam çocuklar için vitaminli olmuş ellerine sağlık canım..
sevgilerimle.

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık,şahane vallahi....Olsa şuanda hiç affetmem...

Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Handecim ne enfes bir tatlı böyle, tam dediğin gibi soğuk günlere yakışan bir lezzet..
Bizde kızımla kartopunu ilk kez oynadık :)))
Allah bağışlasın kuzucuğunu, belliki o da çok eğlenmiş,
İkinizide öpüyorum,
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

anniş çoook güzel

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Handecim ne kadar sağlıklı bir tatlı yapmışsın. Süslemesi de çok hoş, eline sağlık canım :)

ebrulitatlar dedi ki...

Hande'cim değişik ve sağlıklı bir tatlı olmuş. Kızınlada ne güzel eğlenmişsiniz. Bakalım bir daha kar görebilecekmiyiz İstanbul'da. Ellerine sağlık, sevgiler..

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Güzel bir tatlı olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler...

serinmavi dedi ki...

Handecim,seninle tanışmak benim için zevkti...Verdiğin sıcaklık ve gösterdiğin yakınlık için çok teşekkür ediyorum.
Yine muhabbet ve sıcaklık dolu sofralarda buluşuruz umid ederim.

Selam ve sevgiler