Subscribe to my full feed.

7 Şubat 2013 Perşembe

Turuncu Oda dan süpriz....

              Çok heyecanlı bir haber vermek istiyorum sizlere ,ondan öğrenin diye sabırla bekledim.Aslında bütün adımlardan haberim vardı ,telefonda uzun uzun konuşarak paylaştık heyecanımızı.Sanırım çoğu blog tanıyor onu bir şekilde duymuşsunuzdur adını yada yaptığı harika şeyleri.O benim bu aralar tek kahramanım.Yaptığı kolay kolay herkesin cesaret edemeyeceği bir şey gerçekten.O bir sanatkar,o bir yaratıcı.değiştirici.

              Şimdi hayalindekileri hayata geçirdi.Ona hepinizin desteğini bekliyorum.O çok kabiliyetli,çok maharetli,çok çalışkan bir kadın,farklı değişimler için onu bir aramanız yeterli.Sibelim sen yakında tanıdığım en kabiliyetli,en yürekli insanlardan birisin.Yolun açık olsun.


iletişim için turuncu oda dan Sibele ulaşabilirsiniz.Ayrıca bu harika kadın neler yapıyor diye bakmak isterseniz turuncu oda bakabilirsiniz....

Koltuk döşeme,mobilya boyama ve yenileme üzerine tüm işlerin bir bayan tarafından yapıldığı ilk dükkan olan Turuncu Oda Eşya Değişim Evi  .........


Hepinize kocaman sevgiler....

10 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok güzel bir fikir olmuş bende severek takip ediyorum. Çok başarılı bir iş yapacağına eminim

Adsız dedi ki...

Çok severek ve hayranlık duyarak takip ettiğim bir blog.Harika işler çıkarıyor.Oldukça başarılı.

ReklamTurko dedi ki...

Merhaba Bloğunuzu ilgiyle takip ediyoruz. Siteler arası trafiği artırmak Ve google, yahoo, bing, yandex ve diğer arama motorlarında üst sıralarda çıkmanızı sağlayacak Ücretsiz Reklam veriyoruz. ReklamTurko Türkiyenin Reklam Platformu.. Bizi Takip Edin..

kalpkurabiye dedi ki...

yolu açık ve aydın olsun arkadaşınızın:)
sevgiler..

PaSaSofraM dedi ki...

okadar icten anlatmissinizki benimde ilgimi cekti :) paylasim icin tsk.ler

Unknown dedi ki...

Sonsuz dekorasyon,butikrabia,kalpkurabiye,paSasofram ilginize çok teşekkür ederim.Kadın dayanışması yapmamız lazım ayakta kalabilmek için.tekrar teşekkürler....sevgiler

journey of my hands dedi ki...

handem çok çok çok teşekkür ediyorum sana arkadaşım...herşey için...tüm desteğin ve sevgin için...her aradığımda yanımda oldugun için..ve bu güzel post için...çok çok teşekkürler arkadaşım..herkese sevgiler kocaman kocaman....

Unknown dedi ki...

Bazen görmek gerekmez insanları kalpleri görür birbirlerini hisseder sever akıllar anlaşır gözler birbirini görmesede ... Çok az inşanda olur kabul ediyorum ama ben seni sen beni çok tesadüf bulduk ama hayat tesadüf leri sever sibelimmm :)))

journey of my hands dedi ki...

ben tesadüflere inanmam ki:))) geldiysek bir araya,ilahi düzende bir sebebi vardır kanımca :))

Unknown dedi ki...

Turuncu oda cok guzl isler yapmissin tebrikler devamini dilerm :)