Subscribe to my full feed.

30 Ekim 2012 Salı

KAKAOYA AŞIK KEK

Tatiller arkası rehaveti üstünüzden atabilmeniz için güzel bir kek yanında kahve hadi artık iş başı.....

Antreman sonrası çikolata yada tatlı arayan kızıma hem onun istediği hemde benim istediğim :)) besleyici bir kek tarifini paylaşmak istedim sizlerle.Bu tarifin ana öğesi kakao adından da anlaşıldığı gibi kalıplar içleri kendinden yağlı kağıt kaplar süperler birkaç boyu var biraz benimkiler büyük porsiyon ama yüzücü gençler rahatlıkla yiyorlar .....:)))

İşte tarifi....
3 yumurta
1 bardak sıvı yağ
2 bardak süt
1.5 bardak toz şeker
3 bardak un
1 paket kabartma tozu
1 paket Vanilya
3 dolu yemek kaşığı kakao
Üstü için parça çikolata ....

Ben herzaman önce sıvıları sonra katıları ilave ederek hamuru hazırlıyorum sonra kalıba paylaştırıyorum .Üstlerine çikolata parçalarıyla süsledim ve işte KAKAOYA aşık kekimiz ...175 derecede 30 dakika (büyük kap olmadığı için kontrollü pişirin çabuk pişiyor )

Sağlıkla ve afiyetle .....

10 yorum:

Pembe Yastık dedi ki...

mmm kakaolu hemde , bayılırım. Tarif defterim için hemen alıyorum bilgileri...afiyet bal şeker olsun yavrucaklara :)

Pembe Yastık dedi ki...

ahh bide ne olur şu kelime doğrulamayı kaldırsanız, üç kez denedim. Vazgeçecektim inanın ki :))

Emel Sevren Pınar dedi ki...

kek kakaoya ben keke aşık:) süper olmuş..ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ayyy arkadasım sen iste hemen ben kelime doğrulamayı kaldırıyımmm hatta hemen kaldırdım ...kızlar yedi çok beğendi umarım sende beğenirsin ...Emelciğim bende keke deeee kakaoyada âşığımın o ne olucakkj :))))

Alyaminahome dedi ki...

Hmmm ellerine sağlık, kek harika görünüyor.Ama ne yalan söyleyeyim, arka plandaki fenerler ve kuş kafesi de süper.Her gittiğimde Bernardo da gözüme takılan çay takımı da görsel şölen.Çok zevklisin arkadaşım öptüm seni.Sevgiler...

hayal ignesi dedi ki...

elinize saglık. görünce kakaolu kek yapasım geldı:) bu arada benım blogda bır ödülünüz var buyrun alın :)

Unknown dedi ki...

İlknurcuğum benim ince zevkli arkadaşım çok teşekkür ederim.fincan takımları kızımın anneler günü hediyesi fener ve kuş kafeside english home :)kendime kendimin hediyesi ...tekrar teşekkürler....

Hayal iğnesi çok çok çok teşekkürler blogumun ilk ödülünü senden aldım umarım elin bereketli gelir çok çok öpüyorum hemen yayınlıyorum sevgilerim kucak dolusu beni çok mutlu ettin....

Alyaminahome dedi ki...

aaaaaaaaay handecim inanmıyorum.MaşaAllah ne bereketlisin.Hemen bana gel seni bekliyorum.Öptüm.

Şehnaz dedi ki...

bende çok beğendim hande hanım..çok güzel...

Unknown dedi ki...

Şehnaz hanım mutlu ettini ziyaretinizle .... Çok teşekkür ederim sevgiler ....