Subscribe to my full feed.

29 Ocak 2013 Salı

Ay bende mimlenmişim :)))

               Çok uzaklardan geldi bu mim bana taaa Belçika'dan ..
              Blog arkadaşım diyemeyeceğim çünkü sonra blog arkadaşı olduk onunla önce Google+ üzerinden güzel yorumlar yazdı bana sonra sohbet ettik yine uzun uzun .... Sonra blogları arkadaş ettik şimdide mimlemiş beni :)))
 Mimlenmişim ben :)))) http://melined.blogspot.com mimlemiş beni :)))
 Mevlüde'ciğim vakit kaybetmeden hemen veriyorum cevaplarımı ......
.
 Şu an .................................... çok sevinirim.....
 Hayalimde bir cafem olsun istiyorum hep.... Şu an hayelimdeki Cafe'mde cevaplarımı yazıyor olsun isterdim..... Pembe , kahve , turuncu ve kahverengi ile döşenmiş bir Cafe :)))))

 Şimdi ...............,,................olmak vardı......
 Şu an en huzurlu yerdeyim çokçok istediğim bir yer yok olmak istediğim . Evim en huzurlu, en mutlu yerim , evimde ve mutfağımda ......

 Nerede o eski günler ..................
 Evet 23 Ocak'ta yeni yaşıma bastım ... Her geçen gün eskiyi özlüyorum zaten ben.. Ama vahlanmıyorum, Ahhhh Ahhhh demiyorum,her geçen günümü mutlu, umutlu geçirmeye çalışıyorum.Üzüntüler, pişmanlıklar,kıskançlıklar,vazgeçmeler olmuyormu hayatta ... Tabiki oluyor ama onlar hayatın tadı tuzu.....
.
 ................................. Özlüyorum.
 Kaybettiklerimi özlüyorum.... Dedemi, annaanemi şu an boğazımı düğümlenmesine sebep olan kaybettiklerimi.......

 Bugünlerde çok fena dinliyorum.....
 Sıla ...... Takılınca takılınıyor ya bazen .......

 ........................ Nefret ederim 
 Dağınıklıktan, pislikten, pis yaşayan insanlardan hem düşünce olarak hem hayat olarak,yalan söylemiyorum diyerek sürekli yalan söyleyenlerden , hayal içinde yaşayarak dünyada gerçek olan hiçbirşeyi görmeyenlerden, hayvan sevmiyorum diyerek hayvanları tekmeleyenlerden .....

 Evet şimdi mim sırası ALYAMİNA , PEMBE MAKARA, ve EMELciğimde ....... Kocaman sevgiler......

8 yorum:

ehlikeyfchef dedi ki...

seviyorum böyle motive edici yorumları,teşekkürederim çok cicisiniz:)

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Canim benim ne guzel seyler yazmissin oyle hakkimda, okurken cooookkkk mutlu oldum:) hayat sana hep comert davransin, ve isteklerine en kisa surede kavus insallah diyorum.
Kocaman opucukler yolluyorum:)

Alyaminahome dedi ki...

Ay ne güzel sorular, ondan da güzel cevaplar.Harika gördüm ki sende beni MiM lemişsin en kısa zamanda cevaplayacağım canımın içi öptüm seni.

Unknown dedi ki...

Ahh o cafe hayali bende de var,Allah bir gün nasip eder inşAllah.:))
Sevgiler canım..

pembe makara dedi ki...

Arkadaşım Allah gönlündeki güzellikleri eline versin inşallah.Tüm isteklerin gerçek olsun.Bu arada ben de mimlenmişim ilk fırsatta cevaplayacağım.sevgiler...

Emel Sevren Pınar dedi ki...

Handecim, canım benim.anladımsa arap olayım:) var bende bir tuhaflık bugün. Döndüm dolandım, geldim gene okudum anlamadım arkadaşım..sen bir de bana..tane tane anlat:) ne yapacağım ben..mimlemek ne demek?

sdsss dedi ki...

Hayalinizdeki cafe en kısa sürede gerçeğiniz olsun...

Unknown dedi ki...

ehlikeychef,mevlüdeciğim,ilknurum,hayat cafe,güzel yorumlar için teşekkürler..emelciğim ilk yazdığımda anlamamış olabilirsin cepten yazmıştım bilgisyar arızı olduğu için karışıktı ama şimdi bakarsen anlarsın sanırım..
petekciğimmm hoşgeldinn hay ağzın bal yesin :D