Subscribe to my full feed.

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Mini Mause Makyaj Yapıyor pastası....

                   Mini mini bir küçük bir sarışın ....Şekermi şeker...Tatlımı tatlı..Süslenmeyi çok seviyor ama 4 yaşında:)Annesi böyle bir tema istedi fakat bir çizgi film kahramanıda olsun dedi.Bu arada minik MELİS e annesi bir tütü diktirmiş.Renkleri siyah ve pembe...Bende pastayı pembe siyah yaptım...İşte Melis ve pastası.....
                                       
                                  Ve işte tütüsüyle VE pastasıyla MELİS.................





                                       
                                  Bunlar arkadaşlarına hediye ettiği kurabiyeler.....
hep pastanın dışını fotoğraflıyoruz,oysaki içide çok güzel ve emin olun ki lezzetli....

6 yorum:

journey of my hands dedi ki...

ay ne kadar cici bir şey bu böyle:) bayıldım..ellerine sağlık hande..valla süper fikir!

Unknown dedi ki...

Sibelim canım brnim teşekkür ederim ama fikir aşaması baba ait değil açıkçası Melisin isteği doğrultusunda yaptık :)) ama çok sevdik :))))

Emel Sevren Pınar dedi ki...

içi seni dışı beni handecim:) yine harika ve lezzetli görünüyorlar. Ellerine sağlık. Bayıldım.

Unknown dedi ki...

emelciğim evet içide çok lezzetli ama dışını çok sevdi minikler :)teşekkür ederimm..

En İyi Yemek Siteleri dedi ki...

Merhabalar,
En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
Çalışmalarınızda başarılar...
Ziyaret etmek isterseniz:
En İyi Yemek Siteleri

Ajka dedi ki...

Bu fantastik inanılmaz kek .....
Ajka