Subscribe to my full feed.

29 Nisan 2008 Salı

23 NİSANNIN EN GÜZEL TATLILARI





Uzun zamandır güncelleyemediğim blogumun sebebi işte bu güzel tatlılar.Çok çalıştık, çok azmettik.


Sinirlendik,ağladık,eğlendik,stres olduk ama şu bir gerçek ki çocuklar bir pırlanta güzel işleyince öyle güzel parlıyorlarki göz kamaştırıyor ,hayran bıraktırıyor.

Hepsini gururla , zevkle ve gözyaşı içinde seyrettik.Onlarla öyle gurula seyrettim ki o an bütün yorgunluğum uçtu gitti ,bir daha söylemekten zevk duyuyorum hepsi harikaydı...
Ama bir kere daha öğretmenlerimizin değerini anladım bu zaman içinde onların hakları ödenmez.....
En güzel tatlılarımı umarım sizlerde beğenmişsinizdir...Tarif
42 güzel çocuk
sevgi,sevgi,sevgiiiiiiiiii
En güzel 23 nisanlar hep onların olsun ......



Posted by Picasa

4 yorum:

NiNo dedi ki...

ay masallah ne guzel olmus bayildim handecim nazar degmesin

Adsız dedi ki...

Allah nazardan sakınıp korusun hepsini..

Sevgilerle
Gül/d.tadı

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Ayy ne tatlı olmuş Ecem öyleee bayıldım elbiselerine, çok yoruldun ama gerçekten değmiş canım çocuklar çiçek gibi maşallah maşallah

ozlemhan dedi ki...

Handeciğim ecem çoooook tatlı olmuş. bu haliyle sana daha çok benziyor. allah nazardan korusun ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum.