Subscribe to my full feed.

8 Nisan 2008 Salı

Hediyelik Truflar



Canım truflarım onların yerleri kek sevdamdan sonra bir başka doğrusu .Ecem,Ali ve yiyen herkes pek beğeniyor benim truflarımı...Renk renk olması dolayısıyla hediyelik pek götürürüm ben onlardan yapıp.Gene bir ziyaret için adığum kurabiye standını içini boş götürmek içim elvermedi ve hemen truf yaptım...
Biraz ekemeler biraz değişiklikler yaptım tabiii...Ve işte tarifimiz
Biraz tarif çok gelebilir siz kendinize göre azaltabilirsiniz ben evdede kalsın diye çok yaptım...
  • 250 gr.Kakaolu kek (yada sizin evdeki kekiniz ne varsa)
  • 200 gr.Tereyağ (hafif osun diye margarinle denedim ama o enfes tat olmadı)
  • 1 paket eti finger büskivi(ben gramı için böye yazdım siz istediğiniz büskiviyi kullanın)
  • 3 kaşık nesquik
  • 2 kaşık kakao
  • 4 kaşık pudra şekeri
  • 1 koca avuç ceviz
  • 1 koca avuç fındık
  • 1 büyük bardak süt ama hemen hepsini dökmeyin yavaş yavaş ilave edin...

Keki ve büsküvileri robottan çektim.Sonra fındık ve cevizi çektim.Sonra bütün malzemeyi teker ekleyip bir çok akışkan olmayan bir hamur elde ediyorsunuz.Bunu birkaç saat buzdolabında bekletip çıkardıktan sonra toplar yapıp renkli şekerlemelere,antepfıstığı tozuna,çikolata şekerlerine bulayıp küçük kağıtlara koyup buzdolabına tekrar dinlendirip.Sonra ikram edebilirsiniz.....


18 yorum:

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Şekerim arkadaşım süpersin hem hediyen hem trufflar süper böyle misafiri kim istemez :) ben isterimmm ellerine sağlık canım

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

aaa banada buyur gel :))) bende istiyorum :)) saka bir yana , cok güzel olmuslar, rengarenk, ellerine saglik canim..

kocaman sicacik sevgilerimle. .

Adsız dedi ki...

handecim bana ne zaman geliyorsun postayla yollasana da olur ben almaya da gelirim süpersüin süperrr

ellerine sağlık
sevgiler

yaban mersini dedi ki...

cnm ya nefis olmuş truflar sen değişik bir tarif kullanmıssın.ben tabağına bayıldım,nerden aldın hemen söyle lütfen..slmlar.

gezgincigencler dedi ki...

canım çok şık ,çok ta lezzetli bir görüntü...ellerine sağlık


sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Hande'cim trufflar harika görünüyorlar.Renkleri çok hoş. Ellerine sağlık canım. Kurabiye içinse aklıma gelenler fındık, ceviz veya tarçın olabilir. İçindede hindistan cevizi olduğu için başka ne yakışır bilemiyorum.İstersen içindekinide çıkarabilirsin. Öylede güzel olur diye düşünüyorum. Sevgiyle hoşçakal..

Adsız dedi ki...

arkadasim harikasin
bu ne guzellik
bu ne guzel bir sunum
ellerine emegine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Handecim keşke benim misafirim olsan da tabak yerine sadece truflerle gelsen :) Eminim herkes çok memnun oluyordur böylesi katkısız, lezzetli hediyeleri alınca. Çok güzel bir şekilde zenginleştirmiş ve sunmuşsun, eline sağlık.

gülizar dedi ki...

Handeciğim ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar...

Aynur dedi ki...

aaa nerden aldin o eti puff uzerindeki sekerlemeleri.ben bayilirdim onlara ya :) bende var ama seker gibi kitir kitir bunlar öle olmuyo bildigim kadari ile yani eti pufun uzerinde öle olmuyoda :)

ellerine saglik ne iyi etmissin bos gitmemis :)

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Bis de istiyoss bunlardann!

Aybike Ceylan dedi ki...

Hande'cigim,
Ben de tadmistim gecen sene yanilmiyorsam, cok guzeldi, ellerine saglik.

Sevgi ve selamlar.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım görüntüler ye beni diyor..harika duruyorlar rengarenk..ellerine sağlık hayatım...

sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Valla ne desem.. Kapım açık diyon ama davet yok.. Nasıl olcak bu iş :)
Mehmet TUNCER

Adsız dedi ki...

Harika görünüyorlar,ellerine saglik.Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

aman aman adaşım döktürmüş ellerine sağlık canım nefis olmuşlar
öptüm

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim harika gorunuyor

Mutfak Havlusu dedi ki...

çok tatlı olmuşlar
ellerinize sağlık