Subscribe to my full feed.

21 Ekim 2008 Salı

EKSPRES PİZZA kapınızda değil fırınınızda :)

Reklamlarda 30 dakikada pizzanız kapıda diyorlar ya bizim pizza 30 dakikada miğdede :)
Benim herşey de bir kulp bulan kızım nasıl oldaysa pizzayı sever oldu.Son malum pizza siparişirimiz de 30 dakika bekleyek açlıktan kulakları uzayınca bende ekspers pizza yapmaya karar verdim.
Tarif yapması kadar kolay.Hamur isterse ekmek hamuru olarak alın isterseniz ekmek yapma makinalarında mayalı hamur yapın (açlığa göre değişir çok açlara ekstra ekspres fırından ekmek hamuru )....
Hamuru yapacağınız tepsiye almadan önce biraz tepsiyi yağlayın hamuru yavaş yavaş tepsiye yayın.Üzerine hafif sulandırdığınız salçayı sürüyorsunuz.Onun üzerine rendelenmiş kaşar onun üzerine hangi malzemeyi isterseniz diziyorsunuz .Fırını ısıtırken hazırlamaya başlarsanız işlem bitene kadar fırınınız da ısınmış oluyor .Üzerine biraz da margarin serperseniz hamur daha yumuşak oluyor.
30 dakikada pizzanız hazır :)Hem de benim gibi yardımcılarınız varsa.Salçayı sürerken ve kaşarları yerleştirirken Ecem malzemeleri keserken Ali yardımcı olduğu için el birliği ile yaptığımız pizza daha bir lezzetli oluyor inanın :)


Fırından çıkmış dumanı üzerinde pizzamız :)

Ağzı sulanmış ECEM :))

5 yorum:

Disalce dedi ki...

pizzan nefis...

kısa sürede olmasıda çok iyi...hangimiz bekleyebiliyoruz ki.....

kızının ağzının sulanması normal benim bile yiyesim geldi...

ellerine sağlık...

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Benimde ağzım sulandı valla ne güzel poz vermiş Ecem :) Ellerine sağlık canım benim

NiNo dedi ki...

bende tavada yapiyorum cok pratik oluyo ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

Good dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com