Subscribe to my full feed.

7 Şubat 2009 Cumartesi

ELA BİR YAŞINDA :)

Güzel gözlü ELA nın bir yaş doğum günü partisi için teyzesi Filiz hanım istedi bu kurabişleri....
Bu bir şeklindeki pastayı ELA nın annesi Pelin hanımla tasarladık.O istediklerini söyledi gerisini bana bıraktı...Mutlaka bir şeklinde olsun çok baygın olmasın,içi çikolatalı olsun istedi.....İşte ortaya bu pasta çıktı......
















Tariflere gelince;
2 tane uzun kalıpta pandispanya pişirdim 1 gece önce
pandispanyasını SEDAcığımın Ufuk için yaptığı aslan terbiyecisi pastasının pandispanya tarfinin aynısını yaptım.
4 yumurta
4 fincan toz şeker
3 fincan un
1 fincan yoğurt
2 yemek kaşığı sıvyağ
3 yemek kaşığı kaynar su
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Kreması...
500 gr. süt
2 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı un
2 tatlı kaşığı buğday nişastası
4 yumurta sarısı
2 çay kaşığı vanilya
2 kaşığı kakao
malzemenin hepsini karıştırıp puding gibi pişirdim ve soğuttum.
Pandispanyayı üçe böldüm.Her katına krema ve çikolata parçaları ilave ettim....
En üstünüde şeker hamuruyla kaplayıp sonra süsledim....

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Ela'cığa mutlu yaşlar diliyorum..Bu sevimli kurabiyeleri çok sevdim..Ayyy,çok şeker olmuşlar..Minicik olmak varmış..))Ellerine sağlık canım harikasın..!


Sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Elanın doğum günü hayırlı olsun,Rabbim sağlık sıhhat,hayırlı yazılar nasip etsin inşallah.. Kurbişler çok şeker olmuş..ellerinize sağlık.Sevgiler..

gülizar dedi ki...

handeciğim ellerine sağlık pasta ve kurabiyeler harika gerçekten.Gğzel bir hafta sonu dileğiyle..........

Feyza Fidan dedi ki...

Hande'cim ellerin dert görmesin..Verdiğin tüm emeklere değmiş, hepsi birbirinden güzel..
Sevgiler...