Subscribe to my full feed.

15 Kasım 2009 Pazar

YENİ,YENİDEN,YENİLERLE.........

Çok uzun verilen aralar arkasında açıklamalar yapılması gerekiyor biliyorum.Ama hayat hızla ilerliyor.Uzun bir yaz tatili,kışa hazırlık,tadilatlar,temizlikler,okul açılışı,hastalıklar gibi uzayıp giden bir liste var önümde.En önemlisi gözden uzak gönülden de ırak olan blogum...
Belkide hep aynı yazılan yazılar ,tarifler,yorumlar ve araya giren soğukluk.Yeni bir kan ,yeni bir tarz ve yeni bir anlatım şekli arama çabaları..İşte sonunda yapılması gereke ampul yandı...

Hayat öyle koşturmalar içinde geçiyor ki mutfağa ayrılan süreler bazen çok gözde büyüyor.Özellikle yeni evlenen bayanlar bekarken girmedikleri mutfak içinde boğuluyor ve korkarak mutfağa bakar hale geliyorlar.

Aslında mutfak çok zaman geçirilmesede hoş lezzetlere kavuşulan bir yer haline gelebilir.İşte yeni konseptimi bunun üzerine yapmaya karar verdim.Bazen 30 dakika sonra hem masa,hem yemek ,hemde siz hazır olmak zorunda olduğunuz zamanlarla çok karşılaşmışızdır.
Çocuklar öyle zamanlarda acıkırlar ki eliniz ayağınız karışır işte bunlara biraz olsun fikir vermek amaçlı çözümlerle geliyorum...Özelllikle hayata çok şeyler sıkıştıran ama zamanını çok iyi kullanmak zorunda olanlar için iyi çözümlerle geleceğimi sanıyorum....

Geçen zaman içinde eminim bir sürü yenilikler ekleyen blog arkadaşlarımı kocaman öperek özür diliyorum. Kocaman sevgilerimle....

5 yorum:

serinmavi dedi ki...

Merhabalar Handecim yine senden bir ses duymak ne güzellll :)

hoşgeldin sefalar getirdin...

Selamlar....
Sevgiler..............

ebrulitatlar dedi ki...

Hande'cim tekrar hoşgeldin. Bu kadar özletme kendini. Güzel tariflerinle görüşmek üzere. Sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin adaşım özlettin kendini arayı bu kadar açma birdaha

Damak Tadı dedi ki...

Hande'ciğim,yine bizlerle olmandan inan büyük keyif aldım tatlım..Bilirsin seni nasıl sevdiğimi..Çok uzaklaşma lütfen.!Öpüyorum ve döndüğün için teşekkürlerimi iletiyorum..


Not:Seda'cığımas seslen çok özledik kendisini..))


Sevgilerle..

ozlemhan dedi ki...

Hoşgeldiiiin ama lütfen birdaha bu kadar uzun bir ara olmasın çok öpüyorum seni