Subscribe to my full feed.

2 Ekim 2012 Salı

FINDIKLI KURABİYE

Fındıklı kurabiye tarifi çok aradım ama kendi tarif defterime bakmak en son aklıma geldi.Baya eskilere dayanan bir tarif buldum ve hemen yaptım.Aile meclisi sıcak sıcak tadına baktı ve çok beğendi bende tarifi hemen sizle paylaşıyorum .Saglık ve afiyetle ...

125 gr oda sıcaklığında yumuşamıs Margarin
2 çay bardağı Pudra şekeri
2 yumurta birinin akı ayrılacak üstü için
Yarım çay bardağı Süt
1 paket Vanilya
1 paket Kabartma tozu
Hepsini karıştırarak yumuşak bir hamur yapın . Ceviz büyüklüğünde yuvarladığınız parçaları önce yumurta akına sonra fındık kırıklarına batırın .

175 derecede önceden ısıtılmış fırında hafif pembeleşinceye kadar yaklaşık 25-30 dakika pişirin .....

11 yorum:

Alyaminahome dedi ki...

Handeciğim Merhaba tam kurabiye tarifi aradığım zaman da yetiştin çok güzel görünüyorlar.Hemen yapacağım.Hoşçakal...

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun ne mutlu imdada yetiştim :))) sağlıkla .....

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum.
ellerine sağlık handecim çok güzeller.
muhabbetler:)))

Unknown dedi ki...

Bende memnun oldum ziyaretiniz için teşekkür ederim .görüşmek dileğiyle ...

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

merhaba:)
bloğunuz çok güzel :)
bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

http://suslupuslublog.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Süslü hoş geldin :)ziyaretinle memnun ettin her zaman beklerim bende ziyaretine geldim :)

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cevizli kurabiye her daim favorimdir

Emel Sevren Pınar dedi ki...

çok güzel..ellerine sağlık handecim..ilk fırsatta deneyeceğim bende..iyi bayramlar..

Bizim Evin Hanımı dedi ki...

Tarifini bu gün sabah denedim, harika oldu arkadaşım... Paylaşımın için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Emelciğim teşekkür ederim güzel bir tarif bizim ev ahalisi seviyor çabuk bayatlamayan bir kurabiye seveceksiniz...sevgiler..

Unknown dedi ki...

Baharcığım ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuştur eminim ...afiyetler olsun....sevgiyle kal...