Subscribe to my full feed.

27 Kasım 2008 Perşembe

AYRI DÜNYALAR KEKİ



Keklerle çok içli dışlı olmaktan artık kendi tariflerimi kendim üretir oldum.Tatları ve kokularıyla beraber şekilleriylede oynamaya başladım.Ve isimler takmaya başladım.Bu yeni üretim kekim .....İsmi ,şekli,tarifi tamamen bana aittir.İşte tarifim,
  • 3 yumurta
  • 1.5 bardak toz şeker
  • 1 bardak sıvıyağ
  • 1 bardak süt
  • 3 bardak un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1.5 bardak ayran
  • 2 dolu kaşık kakao

Yumurta ve toz şekeri kar haline gelinceye kadar çırpıyoruz,sonra tek tek sıvıyağ,un ,süt, kabartma tozu,vanilya,ve ayranın yarısını eleyerek çırpıyoruz.

Sonra yarısını başka bir kaba alıp kalanına kalan ayranı vekakao ekleyip tekrar çırpıyoruz.Ve benim canım SEDA'M ın bana ilk gelişinde aldığı kek kalıbı gibi bir kalıbınız varsa onun içine yarı yarıya kek harçlerını aynı anda döküyorsunuz.Sonra çatalla biraz üstünden şekil veriyorsunuz.175 derecede 1 saat pişiriyorsunuz.

AFİYET OLSUN


(Kekimizin pişmeden önceki hali)










7 yorum:

yıldız dedi ki...

Merhabalar,
kek nefis görünüyor ellerine sağlık canım..
Sevgiler....

Leyya dedi ki...

eee sanki siyah beyaz türk filmlerini hatırlattı bana..hani şu kavuşamayan aşıklar misali))hatta replik bile hazır;
nayırrr!!biz ayrı dünyaların kekleriyiz sevgilimmm))

disal dedi ki...

canım ismide görüntüsüde bir harika olmuş...

ellerine sağlık...

capankizimutfakta dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
01.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 21,ARALIK.2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 31” EV SAHİBESİ OLARAK http://capankizimutfakta.blogspot.com / GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 31.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

ebrulitatlar dedi ki...

iyi bayramlar dilerim canım. Sevgiler..

Özlemhan dedi ki...

Bayramın mübarek olsun sevdiklerinle beraber daha nice güzel bayramlar diliyorum

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Hande'cigim, hersey cok guzel. Ne zamandir ugrayamadim, gecmis bayraminda kutlu olsun, sevgilerimi gonderiyorum.