Subscribe to my full feed.

10 Temmuz 2012 Salı

KIVANÇ GELDİ HOŞ GELDİİİİİİİ

           

              Bir başka oluyormuş Teyze olmak.Heycanı,koşturması,alışverişi,hazırlıkları gerçekten çok

farklıydı.Hepsini çok zevkle ve keyifle yaptım.Oğlumuzda sağlıkla dünyaya gelince daha bir

 mutlulukla ikram ettik yaptıklarımı.Alışverişde,yapımda ve fikir aşamasında yardımcı olan Özlem

arkadaşıma tekrar teşekkür ederim.....




 Bunlar içlerinde badem çikolata şekerlemeleri olan şeker kutularımız...Kutuları ve süslemelerini de ben yaptım.....
         



       Bu maviş bebekli Çikolatalarımız.....




         Sepetleride tül ve nazar boncuklarıyla süsledim.....Ayrıca bu sıralar hastanede ikramda edilen lohusa şerbeti bardakları ve tepsisi....




Kurabiylerimiz.......

Bebek ayaklı kurabiyler.



Uyayan bebek kurabiyeler......





                                          Bebek patiği kurabiyeler..............

Baskılı kurabiyeler...



Bebek kurabiyeler...


                                             
                                        
                                               Body kurabiye............



                                             Biberon kurabiye...........

                                            B harfi kurabiye...........


                                          Bebek arabası kurabiyeler....


                                         
                                          Ve hastaneye gitmek üzere hazırlanmış lohusa şerbetleri...












                  BU kurabiyelerin paketlenmesinde ve etiketlerin hazırlanmasında yardımda bulunan canımcım kızıma teşekkür etmeden geçemem..Benim canım kızım teşekkür ederimm....



Canım kardeşim ve süt kokulu kuzum sizleri seviyorum....

Hiç yorum yok: